Dvě zlatá Tišnovská piva - XXX. Zlatá pivní pečeť 2020 - tisková zpráva

Pivovar Tišnov se svojí značkou Tišnovské pivo upevňuje pozici mezi nejlepšími a nejznámějšími minipivovary v České republice.

Pivovar Tišnov, založený v roce 2015, se v minulosti na předních příčkách degustačních domácích i zahraničních pivovarských soutěží už umístil. Významnější ocenění ovšem získal  v loňském roce a letos se daří ještě o poznání lépe. Navzdory velké a stále rostoucí konkurenci minipivovarů se pomalu řadí mezi špičku. A to má ještě pár významných soutěží letos před sebou.

Pivovar Tišnov, který aktuálně vaří 11 druhů piv v objemu výroby 3000 hl. ročně, v loňském roce získal ocenění Nejlepší pivovar České a moravské koruny 2019,  Stříbrnou pivní pečet 2019 pro Abatyši Barboru 13% a na Central European Beer Awards v Maďarsku bronz pro APA Američan z Tigálu 12%, Tišnovan 12% a Tišnovanka, což je 11% světlý ležák ze stálé nabídky.

Letošní rok hned ze startu přinesl obrovský úspěch na 30. ročníku největší a nejstarší pivovarnické degustační soutěži v ČR pořádané  v Českých Budějovicích Zlatá pivní pečeť XXX 2020, 20.-22. února 2020. Hned dvě Tišnovská piva byla zlatá!.

  • Zlatá pivní pečeť (1. místo) - Tišnovan 12%, kategorie: Světlý ležák premium z minipivovaru
  • Zlatá pivní pečeť (1. místo) – Abatyše Barbora 13%, kategorie: Silné polotmavé pivo z minipivovaru

V loňském roce se soutěže zúčastnilo 245 pivovarů z 20 zemí celého světa v 33 pivních kategoriích. Soutěžilo 1205 vzorků piv. Objektivitu a regulérnost průběhu odborných soutěží garantují mezinárodní certifikační autority Bureau Veritas, TÜV SÜD Czech, 3EC International a Státní zemědělská a potravinářská inspekce. Anonymní degustace jsou tak každoročně pod přísnou objektivní kontrolou. Na zveřejnění aktuálních čísel a tiskové zprávy se čeká.

 

Za každým takovýmto oceněním, podle ředitele pivovaru RNDr. Petra Pešky, jsou tisíce hodin poctivé práce, nespokojení se jen s dobrým, ale touha po dokonalosti, která se dle něj v úspěch promění tehdy, když je člověk hodně otevřený, schopný nových pohledů, je pokorný a trpělivý. Skvělé pivo není jen o stále vylepšovaných recepturách, ale o všech procesech uvnitř pivovaru, naladění lidí, kteří v něm pracují, motivačních vizích a také o znalosti trhu a toho, co konzument chce. Toto je s novými trendy stále v pohybu, požadavky konzumentů se vyvíjejí a jsou také různé dle lokalit. Pokud se tedy neustrne a poctivost je krédem, zdá se, že výsledky se dostaví.

Dej Bůh štěstí